Sfarsitul lumii, azi!!! Ha, ce gluma buna.

Vine sfarsitul lumii, azi!!!  Ha, ce gluma buna.  Cine poate crede asa ceva? Doar un credul! Eu nu cred. Este o minciuna.

Sfarsitul lumii, va fi, dar, doar peste cel putin 1000 de ani. Ziua judecatii va veni, dar nu azi, pentru ca e 21 mai 2011

Daca nu credeti, mai cititi Scripturile.

Iisus a spus unora: „va rataciti pentru ca nu cunoasteti …” Cu siguranta cine citeste in Scriptura imi da dreptate… Hai sa vedem cateva din aceste pasaje:

„Veţi auzi de războaie şi veşti de războaie: vedeţi să nu vă înspăimântaţi, căci toate aceste lucruri trebuie să se întâmple. Dar sfârşitul tot nu va fi atunci.  Un neam se va scula împotriva altui neam, şi o împărăţie împotriva altei împărăţii; şi, pe alocuri, vor fi cutremure de pământ, foamete şi ciume.  Dar toate aceste lucruri nu vor fi decât începutul durerilor…  Se vor scula mulţi proroci mincinoşi şi vor înşela pe mulţi.

„Băgaţi de seamă să nu vă înşele cineva. Fiindcă vor veni mulţi în Numele Meu şi vor zice: „Eu sunt Hristosul!” Şi vor înşela pe mulţi.” Evanghelia dupa Matei

5 thoughts on “Sfarsitul lumii, azi!!! Ha, ce gluma buna.

  1. Dar vai cum sa nu fie azi sfarsitul?:))) Ce aberatii cu datele in care se prezice ca va veni sfarsitul. Trebuie sa fii mai mult decat nebun sa crezi asemenea tampenii:D

  2. eu una nu cred in astfel de aberatii si eu am auzit ca ziua judecatii va venii atunci cand Domnul Iisus va veni pentru a doua oara pe Pamant ce a ce nu sa intamplat nu?
    ma rog eu una nu cred si nimeni nu ar trebui sa creada dar oricum sunt uni care deja sunt intr o spaima de nedescris.:(

    • Este bine ca sunt in aceasta stare de spaima, pentru ca asta ii poate duce la decizia de a se increde in Iisus sau poate de a-L respinge in continuare.

  3. Biblia spune foarte clar ca nimeni nu stie nici ziua, nici ceasul in care va veni Isus,… si cand va veni Isus sa-Si ia Biserica, nu atunci va fi sfarsitul lumii….dupa cum spuneai si tu, Doru. Nu stiu cum putem crede asemenea minciuni, si nici cum pot sustine si propaga peste tot astfel de minciuni.

Lasă un răspuns

