Mesaj pentru noul an!

Un an plin de binecuvantari ceresti. Am inceput acest an cu aceste cuvinte in minte si vreau sa vi le spun si voua, sa fie pentru voi ca si pentru mine locul din Scriptura unde sa fugim atunci cand vin incercarile, atunci cand bate grindina in viata. Ele cu siguranta vor veni. Suntem tentati sa privim foarte mult inapoi sa vedem ce am facut si ce nu am facut, numai ca aceasta ne poate distrage de la scopul sau tinta spre care ne indreptam, asa ca, nu te uita prea mult inapoi ci, priveste inainte la Izbavitorul care aduce si iesirea din situatia grea. Nu o sa scriu tot capitolul ci doar cateva cuvinte:

„Acum, aşa vorbeşte Domnul, care te-a făcut  şi Cel ce te-a întocmit!”

Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu.

Căci Eu sunt Domnul, Dumnezeul tău, Sfântul lui Israel, Mântuitorul tău!

De aceea,

pentru că ai preţ în ochii Mei,

pentru că eşti preţuit şi

te iubesc, dau oameni pentru tine, şi popoare pentru viaţa ta.

Nu te teme de nimic, căci Eu sunt cu tine,…

Eu sunt Domnul, Sfântul vostru, Făcătorul lui Israel, Împăratul vostru.”

Nu vă mai gândiţi la ce a fost mai înainte, şi nu vă mai uitaţi la cele vechi!

Eu, Eu îţi şterg fărădelegile, pentru Mine, şi nu-Mi voi mai aduce aminte de păcatele tale.”

Cuvintele lui Dumnezeu scrise de Isaia.

Daca as scrie cu bold tot acest text,  nu ar avea nici un efecr daca nu Il ai pe Domnul Dumnezeu, Mantuitorul tau!

Lasă un răspuns

