Ce Mare Dumnezeu avem!

Cred ca Dumnezeu ne-a creat sa fim ca El, dar, bineinteles, la scara redusa.  Ne-a creat sa ne iubim unii pe altii, sa avem o atitudine responsabila fata de creatia Lui si sa fim increzatori in ceea ce suntem ca oameni.

Nu stiu daca ne imaginan ce lume minunata am avea, daca am trai asa cum am fost creati sa traim? Dar egoismul si traumele noastre emotionale ne impiedica sa fim oamenii care Tatal nostru ne-a dorit sa fim.

Biblia descrie caracterul Tatalui nostru in multe feluri. De aceea m-am gandit sa il prezint pe acest Dumnezeu asa cum il gasesc eu in Biblia mea. Sa ma uit la calitatile si atributele Lui si sa doresc sa fiu cum este El la nivelul meu de muritor.

Un Tata Iubitor

Un Tata creator

Un Tata darnic

Un Tata prieten

5  Un Tata mangaietor

6  Un Tata aparator

7  Un Tata eliberator

Un Tata pentru cei fara tata

9  Un Tata rascumparator

10 Un Tata grijuliu

11 Un tata plin de har

12 Un Tata indurator

13 Un Tata bun

14 Un Tata sensibil

15 Un Tata milostiv

Si inca cate altele…

Lasă un răspuns

