Va rog: „Iertati-ma”

Iertarea – greu de primit dar greu si de dat

Imaginați-vă că vin în vizită cu mașina la d-voastră. Locuiți la casă și vă găsesc în chiar în poartă. Dar când mă dau jos, sunt surprins de supărarea care se vede clar pe fața d-voastră. Aflu că din neatenția mea, tocmai ce v-am călcat pisica preferată. Vă explic că am primit moștenire o imensă sumă de bani și sunt atât de bucuros că nici nu am observat-o. Dar pe d-voastră nu vă interesează motivul bucurie mele. Pisica este moartă.

– Vă rog să mă iertați!

– vă implor eu.

-Nu, nu vă iert! Sunteți o persoană fără nici un bun simț! – îmi răspundeți.

– Știu că sunteți rănită, dar vă rog, iertați-mă. Nu o pot învia, dar îmi cer iertare! Vă rog, iertați-mă!

– Nu pot să vă iert!

… continuarea la Ambasadorul

Lasă un răspuns

