Vorbiti unii cu altii … cuprins

Un post al limbii!

Mi-am dorit sa vin in intampinarea celor care postesc pentru nu stiu ce, postesc fara un scop, fara motivatie, postesc doar pentru ca cineva „de sus” a spus ca trebuie sa postim. Nu cred ca acest mod de a posti Il face pe Dumnezeu sa ne priveasca „cu ochi dulci”, pe noi cei care ne  chinuim trupul, oprindu-ne de la unele feluri de mancare si mancam pe nesaturare alte produse „de post”.

Scriptura cere ca postul sa fie o reactie a omului care se vede pacatos, care se vede fara purerea de a se schimba si dorinta de a se apropia de Dumnezeu, care poate da putere de biruinta.

Un post al limbii, a fost ideea altcuiva, numai ca mi-a placut si am preluat ideea. Chiar daca am scris doar cateva din aspectele care privesc limba, vorbele-cuvintele care le scoate acest mic madular. Si daca voi putea voi merge mai departe.

Lasă un răspuns

