Chemare la ruga unii pentru altii

am-spus-o-rugaciuneEra in perioada sesiunii si, stiam pe cineva care fiind student nu prea avea cu cine sa se ia si l-am intrebat politicos daca imi permite sa ma rog pentru el. Si acum imi aduc aminte cat de mare a fost bucuria lui si nu numai atat dar mi-a dat si alte motive sa prind in rugaciunea mea pentru el inaintea Domnului.

Daca nu ti-a cerut nimeni pana acum sa te rogi pentru el, cere tu permisiunea unei cunostinte, chiar apropiate, poate fi si un necrestin si o sa vezi cum deschide Dumnezeu inimi pentru rugaciune.

Cand ma gandesc la rugaciunea unii pentru altii, sau mijlocire in rugaciune nu pot sa nu il iau exemplu pe Ap. Pavel. El a fost un om al rugaciunii. El s-a rugat ziua si noaptea. S-a rugat in inchisoare, in lanturi si in butuci. Dar cel mai adesea se ruga pentru altii. Daca imi permiteti cateva exemple:

„Dumnezeu, căruia Îi slujesc în duhul meu, în Evanghelia Fiului Său, îmi este martor că vă pomenesc neîncetat în rugăciunile mele” Romani 1:9

„Şi mă rog ca dragostea voastră să crească tot mai mult în cunoştinţă şi orice pricepere…” Filipeni 1:9

„Mulţumim totdeauna lui Dumnezeu pentru voi toţi, pe care vă pomenim necurmat în rugăciunile noastre„1 Tes 1:2 si

„De aceea ne rugăm necurmat pentru voi, ca Dumnezeul nostru să vă găsească vrednici de chemarea Lui, şi să împlinească în voi, cu putere, orice dorinţă de bunătate, şi orice lucrare izvorâtă din credinţă” 2 Tes 1:11

„(…) Pavel stie ca are nevoie nu numai sa se roaga pentru altii, dar si ca altii sa se roage pentru el: “Fratilor rugati-va pentru noi”, “Incolo, fratilor, rugati-va pentru noi ca, Cuvantul Domnului sa se raspandeasca si sa fie proslavit cum este si la voi, si sa fim izbaviti de oamenii nechibzuiti si rai, caci nu toti au credinta” Tesaloniceni

Pavel este un luptator care le cere si celorlalti sa se coboare in lupta alaturi de el: “Va indemn dar, fratilor, pentru Domnul nostrum Iisus Christos, si pentru dragostea Duhului, sa va luptati impreuna cu mine, in rugaciunile voastre catre Dumnezeu pentru mine” Romani

Apostolul Pavel le spune tuturor celor cu care este in legatura: “Eu ma rog pentru voi, rugati-va si voi pentru mine”…Grija de frati de Simon Schrock

Adu-ti aminte o situatie in care ai cerut ajutorul  in rugaciune cuiva si impreuna ati putut sa va uniti pentru problema ta. Cum ti-a fost cand ai vazut implinita ruga ta?

Astazi/maine (zilele astea) esti chemat si tu sa te prinzi alaturi si sa te rogi pentru cei care au nevoie de rugaciunea ta.

Poate astepti ca el sa vina sa iti ceara asta. Fa un pas tu si cere cuiva sa iti permita sa te rogi pentru el/ea. Si cu suguranta vei avea suficiente motive sa te rogi pentru persoana respectiva.

2 thoughts on “Chemare la ruga unii pentru altii

    • Multumesc!
      Aici sunt de cand ma stiu si foarte putin schimbat de la incaput pana acum.
      Mai vorbim insa pe marginea unui „frumos blog”.

Lasă un răspuns

