Samson si mireasa inimii lui

Samson creste un tanar binecuvantat de Domnul. Numai ca acest copil inchinat Domnului iese in lume si vede intre fetele filistenilor „o fata” waw, si-a zis, ea este! Aleasa mea, imi place si o voi iubi!

Ce? Este cumva interzis sa iti iei „o fata” filisteanca? De ce? Doar este judecator in Israel si ca judecator, eee ok! Si daca mai am si acceptul tatalui sau al mamei – atunci, super ok!

Stiu ca veti zice ca in Noul Testament nu se interziceca un baiat sa ia o fata filisteanca si poate asa si este. Samson a gandit la fel.

Tata, mama, am vazut „o fata” si vreau sa ma casatoresc, „…luaţi-mi-o acum…”! Ce mai pot face parintii  decat sa coboare impreuna cu feciorul lor la Timna la parintii fetei, siii se intampla acolo o logodna, de fapt cred ca o casatorie in toata regula, de 7 zile.

Ciudat este ca dupa chef, scuze, ospat, Samson pleaca acasa cu tata si cu mama si nu in luna de miere. De ce nu a ramas cu ea – mireasa lui? De ce? pentru ca tatal sau (socrul lui Samson ) sa o mai marite o data. Nu e interesant?

Ce imi place mie la toata aceasta poveste este ca; Domnul este de partea lui Samson ! nici de partea tatalui, nici de partea mamei, nici chiar de partea Legii.

Nu sunt pentru ca doi tineri care provin din religii diferite nici din culturi diferite. Stiu ei cei care mi-au adresat aceasta intrebare care e raspunsul meu!

Cel mai bine e ca un tanar si o tanara sa se uite in curtea proprie si sa isi aleaga partener, sa nu sara dincolo de tarc. zic si eu ca si parintii lui Samson doar: „Nu este nici o femeie între fetele fraţilor tăi şi în tot poporul nostru, de te duci să-ţi iei nevastă de la Filisteni, …” Chiar nu vei gasi nici una sau nici unul care sa fie compatibil cu tine si pe care sa il/o  iubesti? Nu cred! Mai uitate o data, poate totusi…

Nu as vrea totusi sa trecem cu vederea urmarea acestei povesti. El, samson, este fidel sotiei lui numai ca ea, mireasa, pe care nici nu stim cum o cheama, este infidela si se casatoreste cu altul chiar daca deja era casatorita.

Este bine de tinut minte acest aspect! Vrei sa te casatoresti cu un partener care este necredincios, fa-o, poate chiar daca unii se vor opune nu te pot opri, numai ca, infidelitatea va bantui  cu siguranta in acea familie.

Eu zic ! Cauta partener in biserica, in congregatia in care esti tu! Orice alt partener iti va crea probleme care vor trebui rezolvate in timp. Pentru ca cine face ca Samson va ajunge pe unde a ajuns el!

Lasă un răspuns

