Eu, de fapt Eul

masa de bucatarie„Masã în bucãtãrie. Într-un colt al ei stã un personaj numit Eu.  În coltul opus, alt personaj, cu un nume la fel de spectaculos ca al primului, Tot eu. În alt colt, stã cuminte o umbrelã. În fine, în cel de-al patrulea colt, (nu) stã nimeni.

Eu e un tip usor nevrotic. Din cînd în cînd scrie la revista ce o citiþi chiar în momentul acesta. Tot eu pare sã aibã fix aceleasi îndeletniciri, numai cã e mai calm. Umbrela nu pare sã aibã vreo îndeletnicire, doar întrebuintãri. Despre nimeni, nimeni nu stie nimic. Sã-i ascultãm…”

de Mircea Popescu

Lasă un răspuns

