Salut prieteni ?!

Vin sa  multumesc tuturor celor care in mod constant ati intrat si citit, sau mai bine zis, ati vrut sa cititi, articolele pe care le scriu, in ciuda faptului ca de cateva saptamani nu am mai scris nimic. schitele_mele

Cred ca mai trebuie sa iei si pauze,  pentru ca apoi sa vii cu forte si mai…., si cu intariri… chiar daca nu o pot numi o pauza pentru ca cei care stiti am avut diverse discutii si ne-am putut ajuta si sfatui reciproc ( dar asta pentru cei cu care am vorbit ).

Sunt aici pentru toti cei care poate ati crezut ca nu mai sunt. Pentru unii a fost rau ca nu am scris, totusi, cu siguranta unii s-au bucurat. De aceea, acest lucru ma face sa scriu in continuare in ciuda celor care nu vor  sa mai scriu.

Eu stiu un lucru simplu… : Daca am fost pe un blog, daca am citit o carte si autorul nu m-a convins ca trebuie sa o termin, sau sa ii citesc si celelalte lucrari nu o voi mai face. Celor care nu v-a placut ce scriu si mai ales cum scriu mai sunt peste …mii de bloguri crestine sau … zeci de mii necrestine care o sa scrie ceva si pentru voi.

Vreau in continuare sa ma exprim tot atat de liber, tot atat de simplu si mai ales tot atat de sincer cum imi place mie si toti cei care vreti si va place sa cititi radurile scrise de mine sunteti invitati cu drag si va provoc sa si lasati comentarii pentru a fi sigur ca ceea ce am scris e ok sau nu.

Exprimati-va liber opinia si daca nu doriti ca acel comentariu sa  apara pe blog, nu v-a aparea…, dar bine e ca ceilalti cititori sa cunoasca mai multe opinii vis&vis de un anumit subiect…

Si acum, … la lucru, am multe schite care vor sa devina articole

Lasă un răspuns

