Vrei sa fii iertat?

Depinde doar de tine sa ierti!

S-au scris multe despre cum ar trebui sa procedeze partea ranita pentru a putea ajunge sa ierte dar nu am gasit  scris mare lucru despre ceea ce ar trebui sa faca cel care raneste pentru a putea recastiga increderea celui ranit.

Multi dintre noi inca mai vor sa afle care sunt pasii pentru a-l ierta pe celalalt si refuza sa vada ca avem dreptul sa nu iertam si doar sa acceptam. Pentru ca celalalt sa fie iertat trebuie sa-si doreasca acest lucru si sa actioneze in consecinta.

Ce trebuie sa faca un pocait pentru a avea iertarea. Pentru multi dintre noi iertarea inseamna o simpla scuza ‘ te rog sa ma ierti’ si de fapt sa nu iti para rau de ceea ce ai facut, asa incat cel care a fost ranit sa simta ca mie imi pare cu adevarat rau si ca de aceea vii sa iti ceri iertare.

5 thoughts on “Vrei sa fii iertat?

  1. aș fi interesat de ceva mai multe lucruri legate de iertare din perspectiva celui care a greșit și își cere iertare. Mi-ar fi de folos dacă aș găsi ceva mai mult sau măcar link-uri spre alte locuri unde pot citi despre acest subiect.

    aștept răspuns pe mail sau aici.

  2. L-am primit Doru, încă de atunci. Mulţumesc.
    Îmi pare rău că nu am reuşit să îţi răspund.. doream să îţi scriu despre ceva anume şi îmi trebuia ceva mai mult timp şi tot am amânat. Acum îmi dau seama că ar fi trebuit ca să răspund rapid măcar prin căteva cuvinte..

Lasă un răspuns

