flori, veselie, mici…

Flori, veselie, multi mici si mai ales urale, multe urale…

De ce? uite asa:

Socrii meu au implinit 50 ani de la casatorie, eu si sotia ne-am logodit acum 15 ani si soacra mea a implinit o frumoasa varsta toate astea intr-o singura zi.

Coincidenta sau nu eu de 15 ani sarbatoresc cu multa bucurie 1 mai, si am si motive, le-am si enumerat.

O sa imi ziceti de ce dupa o saptamana spun toate astea, uite asa ca, sa treaca emotia, ha!

dscn4517

dscn4427si o parte din nepoti…normal si fumul de la …

dscn4379

One thought on “flori, veselie, mici…

  1. Ce petrecere frumoasa!

    Domnul sa-i binecuvinteze pe socrii tai si sa-i pastreze in credinta si har. Acum abia am realizat ca suntem rude. Gabi, sotia ta, este sora cu Fivi, cumnata mea. Asa ca, din fotgrafie mai lipsesc eu cu familia.

    Doru, iti doresc multa binecuvantare

Lasă un răspuns

