despre Singuratate…

“STIU”, “STIU”, eu sunt cel mai singur om din biserica aceasta, şi ca mine “STIU” eşti şi tu?!

Atunci ce pot face eu şi ce poţi face tu?!
Vezi tu: Tatăl te iubeşte aşa de mult.
Cand copilaşul meu avea doar un an, trimis să se culce în pătuţul lui, încă se şmiorcăie. Eu mă îndrept spre el şi îl văd cum cu mânuţele lui grăsuţe întinse spre mine care fără cuvinte îmi ziceau: “tine-mă tu” sau “vreau să adorm în braţele tale”- şi nu rezist să nu îl iau în braţe.
Tot aşa şi în biserica, cu siguranţă astepţi pe cineva care să te ajute, în braţele sale să te linişteşti.

“Cu-atatea miliarde de oameni pe aceasta planeta, cineva trebuie sa conceapa un sistem in care nimeni sa nu mai fie singur.” Kalani, 8 ani

“Singuratatea este lepra modernitatii. Si nimeni nu vrea ca ceilalti sa stie ca el este lepros.” Maica Tereza

“Toti suserim de pe urma acestei rani adanci a singuratatii. Ne este foarte greu sa fim singuri si incercam sa ne refugiem in hiperactivitate, la televizor sau intr-un milion de alte variante.” Jean Vanier

“Suntem asa de mult impreuna, dar murim cu totii de singuratate.” Albert Schweitzer

One thought on “despre Singuratate…

  1. Consider ca singuratatea poate avea efecte devastatoare pe termen lung!Omul a fost creat sa intre in comuniune cu ceilalti, sa aiba partasie, sa creasca spiritual si sa se ridice unul pe altul! Dar sunt constienta ca fiecare simte momente cand vrea sa fie singur,doar el cu Dumnezeul lui! Sunt acele clipe de tacere,de singuratate,cand te rupi de celelalte si de ceilalti si privesti inlauntrul tau!Asa k hai sa vedem partea frumoasa si benefica a singuratatii!

Lasă un răspuns

