Unitatea suprema- dumnezeirea

“Şi mă rog nu numai pentru ei, ci şi pentru cei ce vor crede în Mine prin cuvântul lor. Mă rog ca toţi să fie una, cum Tu, Tată, eşti în Mine, şi Eu în Tine; ca, şi ei să fie una în noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis. Eu le-am dat slava, pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum şi noi suntem una, – Eu în ei, şi Tu în Mine; – pentru ca ei să fie în chip desăvârşit una, ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimis, şi că i-ai iubit, cum M-ai iubit pe Mine. Tată, vreau ca acolo unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia, pe care Mi i-ai dat Tu, ca să vadă slava Mea, slavă, pe care Mi-ai dat-o Tu; fiindcă Tu M-ai iubit înainte de întemeierea lumii.” Ev Ioan 17


Domnul Isus ne relatează câteva dintre momentele sale cu Tatăl. Ce momente înălţătoare! Ce momente sublime, momente pe care noi am vrea să nu se mai termine.

Isus în rugăciunea Sa Domnească ne spune aşa de simplu “Eu cu Tatăl una suntem…” “…Tu, Tată eşti în Mine, şi Eu în Tine…” “…Eu în ei şi Tu în Mine…”

Ce poate fi mai minunat, nici nu găsesc cuvinte să descriu această unitate între Tatăl, pe de o parte şi Fiul pe de alta, unitate pe care Fiul o doreşte întocmai ca în cer şi între noi, noi cei răscumpăraţi de El, noi cei înfiaţi prin sângele Său.

Vă invit să gustăm din această unitate desăvârşită, să ne dorim aceasta şi între noi cei iubiţi de El, şi zic chiar dacă cel de lângă tine poate nu va dori să se prindă în acest joc, fii tu cel care urmăreşte unitatea între fraţi.

Lasă un răspuns

