Cu economiile in rai…

Putin se vorbeste in lumea financiara de economiile din Rai. euro_coins_and_banknotes2

Cel mai mare expert in ale economiei, stiu eu cine e, am terminat studiile economice intr-o universitate de renume in Romania. Deci cel mai mare expert in economie este Insusi Iisus. 

Ce nu iti vine a crede?

Unde in lume iti poti pastra cel mai bine economiile? Unde este cel mai in siguranta sa iti plasezi banii? Sau pe ce bursa sa joci ca sa castigi cel mai bine?

Iisus zice: 

„Nu vă strângeţi comori pe pământ, unde le mănâncă moliile şi rugina, şi unde le sapă şi le fură hoţii; ci

strângeţi-vă comori în cer,

unde nu le mănâncă moliile si

unde nu le mananca rugina si

unde hoţii nu le sapă, nici

hotii nu le fură. 

Pentru că unde este comoara voastră, acolo va fi şi inima voastră.” ev Matei 7

Astazi mai toate bancile se confrunta cu probleme, totusi undeva, o singura banca nu are probleme, sau poate mai bine zis, bursa.

Cerul este locul unde fiecare dintre noi cei care avam cate putini bani de dat, putem sa ne tinem eonomiile.

Intr-o alta imprejurare Iisus care este expert in economie spune:

Atunci Împăratul va zice …: „Veniţi binecuvântaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia, care v-a fost pregătită de la întemeierea lumii. Căci am fost flămând, şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin, şi M-aţi primit; am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine.” 

Drept răspuns, Împăratul le va zice: „Adevărat vă spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie mi le-aţi făcut.”

Unde iti depui economiile? Care este locul cel mai sigur, mai sigur decat in Imparatie?

Daca pana azi nu ai stiut, vreau sa te asigur ca, cel mai sigur loc unde cineva isi poate depune in sigurante si cu profit maxim economiile este in Imparatia lui Iisus, in Rai…

2 thoughts on “Cu economiile in rai…

  1. Pingback: Articole interesante pe bloguri, 08 - 14 februarie 2009 « Stiri Crestine - Fii un crestin informat!

Lasă un răspuns

