„…Domnul Se gândeşte la mine…”

„Îmi pusesem nădejdea în Domnul, şi

EL S-a plecat spre mine,

mi-a ascultat strigătele.

m-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei;

mi-a pus picioarele pe stâncă, şi mi-a întărit paşii.

Mi-a pus în gură o cântare nouă, o laudă pentru Dumnezeul nostru.
Mulţi au văzut lucrul acesta, s-au temut, şi s-au încrezut în Domnul.

Tu, Doamne, nu-mi vei opri îndurările tale; ci bunătatea şi credincioşia Ta mă vor păzi totdeauna.

Eu sunt sărac şi lipsit, dar Domnul Se gândeşte la mine. Tu eşti ajutorul şi izbăvitorul meu: nu zăbovi, Dumnezeule!” Psalmul 40

Ce este mai placut decat sa stii ca „Domnul se gandeste la tine”

Cine sunt eu de acorda atata atentie Domnul incat sa se gandeasca El la mine?

Cand ma gandesc la mine, nu sunt decat un sarman pacatos mantuit prin har. Ca in mine insumi nu este nimic care sa ma faca vrednic de a sta in prezenta unui asa Dumnezeu. Ca sunt un netrebnic si totusi valoarea pe care o am este turnata din plin de Insusi Mangaietorul …

Apostolul Pavel spune: „…nimic bun nu locuieste in mine…” sunt ce sunt datorita „…bogatiei bunatatii, ingaduintei si indelungei Lui rabdari…”

Iata, totusi, ca stau ca un neinsemnat in mijlocul unor persoane la fel ca mine, iubite de Domnul, pe care eu trebuie sa le socotesc mai presus de mine insusi, respectandu-i si iubindu-i.

Daca privim la noi, realizam ca nu meritam ca Dumnezeu sa fie atat de preocupat de noi, sau poate tu merit-ai!

Daca ne privim asa atunci vom da valoare celui de langa noi, ii vom privi ca parteneri in Imparatia Tatalui, si vom face tot ce putem ca si ei si noi sa inaintam in procesul nostru de sfintire, pana vom ajunge toti la statura plinatatii Sale.

One thought on “„…Domnul Se gândeşte la mine…”

  1. “Ca niste intristati, si totdeauna suntem veseli;
    ca niste saraci, si totusi imbogatim pe multi;
    ca neavand nimic, si totusi stapanind toate lucrurile.

Lasă un răspuns

