mesaj pentru noul an…

Fii ai Imparatieiisus-imparatul

Am intrat intr-un alt an, si de regula mai nimeni nu face planuri serioase in noaptea dintre ani.

Aceasta este doar o chestiune de traditie, pleaca anul vechi – vine anul nou. Ne uram multi ani, ne uram de bine, ne uram multe binecuvantari… ca si cum noi si stim ce vor cei pe care ii uram.( de fiecare data mi-a fost greu sa fac fraze de urari!)

Cei mai multi, mananca bine la o bucata din noapte, beau bine, joaca bine, doar, doar anul nou sa vina numai cu cele bune… si de acum facem si planuri ! aiurea…

Este placut sa fii in familie, sa te simti bine, sa imbratisezi cu dragoste pe apropiati, sa mananci si sa bei,dar, doar atat! Proiectele si planurile pentru termen se fac la lumina zilei nu in toiul noptii.

Va provoc…! Esti parte din Imparatie?

In Evanghelia dupa Matei, Iisus zice:

„Aţi auzit că s-a zis: „Să iubeşti pe aproapele tău, şi să urăşti pe vrăjmaşul tău.”

Dar Eu vă spun:

Iubiţi pe vrăjmaşii voştri,

binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă,

faceţi bine celor ce vă urăsc, şi

rugaţi-vă pentru cei ce vă asupresc şi vă prigonesc,

ca să fiţi fii ai Tatălui vostru care este în ceruri; căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni, şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.

Dacă iubiţi numai pe cei ce vă iubesc, ce răsplată mai aşteptaţi? Nu fac aşa şi vameşii? Şi dacă îmbrăţişaţi cu dragoste numai pe fraţii voştri, ce lucru neobişnuit faceţi? Oare păgânii nu fac la fel?

Voi fiţi dar desăvârşiţi, după cum şi Tatăl vostru cel ceresc este desăvârşit.”

Ce doreste Tatal de la un fiu?

Cum trebuie sa fie un fiu al Tatalui?

Cat sunt eu dispus sa ofer pentru a creste potrivit Imparatiei?

Care este pozitia mea in Imparatie?

Este un privilegiu acordat fiecarei persoane care doreste. Nu este obligatoriu…

Eu sunt nascut cel intai intr-o familie fara voia mea, am un tata, o mama asa cum sunt ei fara voia mea, am sase frati si surori fara sa fi influentat eu in vreun fel asta. Totul in familia parinteasca este fara voia mea. Dar…

In familia lui Dumnezeu este diferit, toate sunt functie de vointa mea. Nimeni, nici chiar Dumnezeu nu trece peste ea. Ma nasc daca vreau pentru Imparatie, daca vreau traiesc ca si fiu al acestei Imparatii… Dar daca nu Dumnezeu nu ma obliga sa traiesc ca fiu al Imparatiei!

Cred ca si tu ca si mine dorim sa avem acea inima conectata la inima Imparatiei, care sa bata mereu si mereu pentru Imparatei.

„ca sa fiti fii ai Tatalui vostru care este in ceruri…” trebuie sa iubesti, trebuie sa binecuvantezi, trebuie sa faci bine, trebuie sa te rogi

Am exagerat folosind termenul Imparatie, poate. Este un termen tot mai putin provlamat in bisericile de astazi.

Il numim pe Iisus Mantuitor, Iehova, Domn sau chiar mai mult ne place sa il numim Fratele mai Mare, doar suntem frati cu El. Dar tot mai putin ii spunem Imparatul si noi supusii!

Te provoc, impreuna cu mine sa avem puterea de a ne umili si de a ne aseza asa ca Maria altadata, acolo unde ne este locul.

ISUS este IMPARATULeu supusul Lui

DUMNEZEU este TATALeu fiul Lui

Cat esti dispus sa acorzi saptamna asta din tine pentru Imparatul?

Totul depinde de vointa ta si de decizia pe care o iei astazi!

Fie ca anul 2009 sa fie anul in care inima mea sa pulseze numai pentru Imparatul…

One thought on “mesaj pentru noul an…

Lasă un răspuns

