lucrul tău dărâmat de „o vulpe”

sau a lucra cu râvnă …

Ne confruntăm zilnic cu astfel de situatii, mereu auzim expreii de genul „nu ai facut nimic bun” sau „oricum nu vei reusi ” ori poate „pentru ce sa te mai apuci daca toti cred ca nu vei putea termina…” si multe de acest fel.

In biroul in care lucrez aproape zilnic este cineva care foloseste o expresie de acest gen. De unde vine ea? De unde , tocmai de pe vremea lui Neemia, hai sa citim ceva de atunci:

Neemia 4:1-3 Când a auzit Sanbalat că zidim iarăşi zidul, s-a mâniat şi s-a supărat foarte tare. Şi-a bătut joc de Iudei, şi a zis înaintea fraţilor săi şi înaintea ostaşilor Samariei:

„La ce lucrează aceşti Iudei neputincioşi? Oare vor fi lăsaţi să lucreze? Oare vor jertfi? Oare vor isprăvi? Oare vor da ei viaţă unor pietre înmormântate sub mormane de praf şi arse de foc?”

Tobia, Amonitul, era lângă el, şi a zis:
„Să zidească numai! Dacă se va sui o vulpe, le va dărâma zidul lor de piatră.”
si raspunsul:

Neemia 4:19-20 Am zis mai marilor, dregătorilor, şi celuilalt popor:

„Lucrarea este mare şi întinsă, şi noi suntem risipiţi pe zid, departe unii de alţii. La sunetul trâmbiţei, să vă strângeţi la noi, spre locul de unde o veţi auzi. Dumnezeul nostru va lupta pentru noi.”

Ce tare imi place acest pasaj, cand l-am citit chiar ma gande-am la vremea in care traim, la felul in care zilnic suntem bruscati cu expresii care de multe ori chiar ne distrag atentia de la scopul final.

Hai sa fim atenti; Neemia lucreaza pentru imparat, un imparat mare si puternic. Multe popoare plateau bir si el, Neemia, afla felul in care este Ierusalimul, si este profund miscat de cele auzite incat reactia lui sa zicem normala este:

„Când am auzit aceste lucruri, am şezut jos, am plâns, şi m-am jelit multe zile. Am postit şi m-am rugat înaintea Dumnezeului cerurilor…”

Poate vei zice ca nu e nimic ciudat pana in acest moment, eu cred, ca, povestea Ierusalimului nu era straina pentru Neemia, dar modul deosebit in care i-au fost relatate l-a miscat de o asa maniera incat a reationat pe masura.

Nu e asa, ai auzit de multe ori animite povesti dar numai unele din ele te-au miscat untro anume masura ca ai si facut ceva….

2 thoughts on “lucrul tău dărâmat de „o vulpe”

  1. Îmi place mult și mie povestea această adevărată…

    Chiar mi-a făcut plăcere să o citesc alături de niște explicații, foarte competente și bine venite, de altfel!

    Un lucru e clar: nici nu este nevoie de vreo vulpe ca să se dărâme ceea ce noi construim fără Dumnezeu! E nevoie de o furnică ceva… 🙂

  2. Acest comentariu va fi pe mai multe bloguri, și este adresat explici proprietarului blogului.

    După cum știi, Parlamentul European va supune legalizării căsătoriile între oameni de același sex. Biblia vorbește despro sodomism, acest lucru fiind o urâciune înainte Domnului.

    Te rog mult să scrii un articol în care să îndemni cititorii care au peste 18 ani și au căsuță de e-mail să voteze Petiția online ÎMPOTRIVA homosexualității. Ai libertatea să formulezi cum dorești, dar mesajul să fie clar: ”Spune NU homosexualității!”

    Până acum s-au strâns doar 8000 de semnături, și în România suntem peste 700.000 de evanghelici. Rușine…

    Linkul petiției este: http://www.petitieonline.ro/petitie-p20670044.html

    Te rog în numele Domnului Isus Hristos, postează un articol, sau pune undeva le vedere…știu eu, poate în sidebar? Se poate. Haideti fratilor, nu va lasati pe tanjala cand putem schimba ceva!

Lasă un răspuns

