„…sfinteasca-Se Numele Tău … ”

„sfinteasca-Se Numele Tău … „ (Matei 6:9)

Dacă vei fi vreodată invitat la o reuniune mai speciala fie ea si de familie, nu te duce în blue-jeans şi cu un tricou spălăcit pe tine. Poate chiar nu vei fi lăsat să intri.

Când Domnul Isus ne-a spus să ne rugăm: ” … sfinţească-Se Numele Tău”, El ne-a învăţat de fapt ca există o singură cale de a intra în prezenţa lui Dumnezeu. Şi aceasta nu se face printr-o listă cu cumpărăturile pe care le vrei. Dacă singura ocazie când te vizitează cineva este când are nevoie de ceva, în curând nu-i vei mai deschide uşa.

David ne spune cum să ne apropiem de Dumnezeu:

„Să ştiţi că Domnul este Dumnezeu! EI ne-a făcut, ai Lui suntem: noi suntem poporul Lui şi turma păşunei Lui. Intraţi cu laude pe portile Lui, intraţi cu cântări în curtile Lui! Lăudaţi-L şi binecuvân­taţi-I Numele” (Psalmul 100:3-4).

Mi-a placut exemplul pe care, pe cand eram la studii in Oradea, l-a folosit pastorul Iosif Ton, pe cand eram la studii in Oradea, atunci cand venim in prezenta Lui sa fim mai entuziasti decat suporterii celei mai tari echipe de fotbal. Daca ne imaginam cum intra ei pe stdion inaitea meciului strigand si plini de bucurie chiar daca nu stiu cum se va finaliza meciul. Si noi trebuie sa intram pe porti la inchinare, in partasie cu Mantuitorul plini de bucurie si stigand de bucurie (Psalmul 100)

Trebuie să intrăm pe portile Lui cu laude pentru toate câte le-a făcut. Apoi păşeşte în curtea Lui cu cântări de laudă pentru Cine este EI: „Mântuitorul meu, salvatorul meu, apărătorul meu, purtătorul meu de grijă, sursa tăriei mele, Cel care-mi croieşte drum, centrul bucuriei mele, Cel care îmi iubeşte sufletul, autorul credinţei mele”.

Poate vei spune: „Dar eu nu sunt un om sentimental”. Fii serios, nu ai nici o problemă când e să te exprimi dacă echipa ta a câştigat. Fie că eşti o persoană care se închină dimineaţa, fie seara, Biblia spune: „De la răsăritul soarelui până la apusul lui, fie Numele Domnului lăudat” (Ps. 113:3).

Calea prin care poţi intra, te poţi bucura şi poţi trăi în prezenţa lui Dumnezeu este lăudându-L.

Mediteaza si la cuvintele Apostolului Pavel din Efeseni 5:19,20 care zice ce tre sa vorbim intre noi…

This entry was posted in Fără categorie by Doru. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

