rededicare …

Vine un moment in viata, in care, incepem sa ne gandim mai mult la ceea ce am realizat pentru viata de dincolo. Si parca dintr-o data ne dam seama ca lucrurile nu stau tocmai cum zicem ca ar trebui sa fie. Asa ca incepe „criza”;

Zilele astea ma gandeam la faptul ca, din placere pentru un lucru sau altul, ne dedicam pentru el si renuntam la multe lucruri importante din viata. Si hai sa fim realisti ca lucrul care imi place are acordat suficient timp, nu sunt niciodata prea obosit ca sa il fac, nu este prea departe ca sa merg pentru a ajunge la el, iar pentru altele nu imi gasesc timp nici sa ii ascult pe altii macar povestind…

Leonard Ravvenhill zicea: „Iar acum altcineva vine si ne avertizeaza sa nu care cumva sa avem gandirea prea cereasca incat sa nu mai fim de folos pamantului. Fratii mei, generatia de credinciosi de astazi in nici un caz nu sufere de asa ceva! Adevarul dureros, cutremurator, este ca noi avem gandirea atat de pamanteasca incat nu mai suntem de nici un folos pentru cer.”

Deci, zilele astea ma gandeam la noul meu loc de munca, la cat timp acord acestuia, incat chiar daca am posibilitatea de a intra pe net si de la servici, sunt atat de captivat de ceea ce fac incat uit si sa iau pauza de masa.

Si, daca as fi in lucrurile spirituale tot asa de sarguincios cat si la serviciul meu, cu siguranta as fi un pericol pentru Diavol; si, daca la serviciu as fi tot asa delasator pe cat ma ingrijesc de suflet, cu siguranta as ajunge curand un cersetor.

Gandeste-te azi la cat timp, cat de sarguincios esti pentru sufletul tau si cred ca, vei zice ca si mine ca este loc de mai mult pentru sufletul tau

Isus zice, ce ar folosi unui om sa castige toata lumea daca si-ar pierde sufletul?

Aste e important pentru fiecare, dar sa nu le lasam nefacute pe celelalte… 

 

Lasă un răspuns

