„nădăjduieste în Domnul…sau suflet mahnit…”

” Pentru ce te mâhnesti suflete si gemi înlăuntrul meu?

Nădăjduieste in Dumnezeu, căci iarăsi il voi lauda: El este mântuirea mea si Dumnezeul meu”Psalmul 42:5,11 si 43:5

De trei ori in doi psalmi, asta mă face să mă gândesc mai atent la sufletul meu…

Un suflet mâhnit este un suflet care nu isi are nadejdea in Dumnezeu. Un suflet mâhnit nu il laudă pe Domnul. Un suflet mâhnit uiă cine este Mântuitorul lui. Si un suflet mâhnit uită a cui proprietate este – „Dumnezeul meu”.

Psalmistul zice: „Imi este mâhnit sufletul în mine, Dumnezeule; de aceea la Tine mă gândesc, …”

La cine mă gândesc eu când este mâhnit sufletul în mine? La cine te gândesti când sufletul iti este mâhnit? La Dumnezeu, să Il lauzi?

Iti las tie placerea să descoperi mai multe in acesti doi Psalmi ai fiilor lui Core Psalmul 42 si 43 (si imi poti spune si mie ce ai descoperit!)

Poti medita si la ce iti doresti….v. 1

Lasă un răspuns

