„…fie-ti mila de noi şi ajută-ne.”

Aceasta rugă e făcută de un om simplu, mai intâi către ucenici si de ce nu stiu dar apoi, către Iisus! Marcu 9:22
samr.jpg

Poate crezi că trebuie să fii cineva pentru a ajunge la mila si ajutorul lui Iisus. Nu! Iisus insusi zice in alta imprejurare că i Sa facut milă că noroadele erau necajite si risipite.

Aici se pune in contrast pe de o parte ucenicii lui Iisus si pe cealaltă parte Iisus. Omul nostru apeleaza la ajutor si milă din partea ucenicilor si… Ucenicii care se crede-au in stare să facă asa ceva anume să scoată demoni, au crezut că si acum o pot face, asa, fără ajutorul lui Iisus. Dar vai, nu au reusit… si intreabă ei pa Mântuitorul de ce noi nu am putut face asta? De ce?

De ce ? Nu stiu de ce nu au putut ucenicii atunci, dar stiu de ce nu putem noi astăzi! Iisus când au plecat in ceruri ne-a dat din puterea Sa. Matei 28:20

Ma gândesc la ucenici, nu era ceva nou pentru ei sa scoată demoni, totusi acum nu pot!

De multe ori am avut si eu ocazia să aud aceeasi rugă pe care a auzit-o ucenicii si zici, da asta am mai făcut-o si… si rămâi masca când vezi că lucrul poate banal pe care trebuia să il faci nu iti iese. De ce?

Iisus intr-o cu totul alta imprejurare spune ucenicilor ca unii ” lucrează fără de lege” Si cred că in multe situatii si noi ne incredem in puterile noastre ( că dehh.. am mai făcut asta si ma descurc ) si dăm greş. Nici un lucru cât de mic nu poti face fără ajurorul Lui. Increde-te in Mântuitorul…

Uităm atât de repede că un lucru, fie el unul mic, nu poate fi făcut decât cu post si rugăciune.

Dar aici Iisus spune că acest soi de demoni iese doar cu post si rugăciune. Insa cred că aceasta se poate extinde la orice lucru pe care il facem pentru Impărătia de sus.

Iisus doreste ca eu sa am acea mila care să actioneze, acea milă care să nu trecă pasivă pe lânga situatie ci mila care să ne ducă la actiuni concrete pentru persoana care cere ajutor.

Ai tu ureche să auzi cererea de milă si ajutor a celor de langă tine? dacă nu cere Domnului să iti desfunde el urechile să auzi cât de multă lume cere ajutor, si tu si eu trecem pasivi pe lângă ei….

Lasă un răspuns

