In paza Suveranului…

Când citesti cu atentie Psalmii lui David, nu pot decât să imi recunos micimea inaintea unui asa om, dar mai ales inaintea unui Dumnezeu atât de …

Fii atent ce zice David intr-un Psalm:

„… în ziua nenorocirii Domnul îl izbăveşte;
Domnul îl păzeşte şi-l ţine în viaţă.
El este fericit pe pământ, şi
nu-l laşi la bunul plac al vrăjmaşilor lui.
Domnul îl sprijineşte, când este pe patul de suferinţă:
îi uşurezi durerile în toate bolile lui.

Chiar nu e minunat felul in care lucrează Dumnezeu cu unii oameni???

De ce să nu fiu eu ala care să am parte de un asa tratament din partea Suveranului Universului?

Poate vei zice: asa ceva … cine poate avea parte de asa ceva… sau cine stie ce alte cuvinte!

Te asigur că este adevărat si că Dumnezeu nu minte.
Si ai sa-mi zici ca la tine nu va veni Domnul cu asa ceva…! Ba da! Vine! Dar…
Fii atent, atent la ce zice David:

„Ferice de cel ce îngrijeşte de cel sărac!” si

„Tu m-ai sprijinit, din pricina neprihănirii mele, şi m-ai aşezat pe vecie înaintea Ta. „

Deci, asta era… cel ce se ingrijeste de cel sărac are asemenea privilegii in pertea acestui Dumnezeu! Si tu si eu pot avea asta

Cât din timp tău il oferi pentru cel sărac? Cât din banii tai oferi celui sărac, lipsit? Cât din … (si aici putem insira multe din „al nostru” pentru cel sarac)

Mediteaza mai mult si la :Evanghelia dupa Matei 25:31-45 ( voi detalia acest episod poate cu alta ocazie )

Lasă un răspuns

