„Rugaţi-vă neîncetat” (1)

rugaciune_fetita.jpgrugaciune_fetita.jpgrugaciune.jpgrugaciune_fetita.jpgrugaciune_fetita.jpgrugaciune_fetita.jpg Expresia a fost în totdeauna o dilema pentru mine, dar, si o provocare… de ce, Apostolul Pavel spune: „Rugati-vă neincetat…” ?

Lui Dumnezeu ii place să mă audă; chiar Ii place… asa ca, atunci când faci cumpărături, când stai la birou, când circuli pe jos sau cu masina, când te relaxezi… vorbeşte cu Dumnezeu.

Un autor mai putin renumit, Cheri Fuller scrie: „Obisnuiam să cred că dacă nu mă rog la o anumită oră din zi, rugăciunile mele nu contează. Apoi, am descoperit că porunca lui Pavel „Rugati-vă neîncetat” înseamnă mai mult dec’t să îti petreci mult timp pe genunchi; înseamnă să ai o comunicare constantă cu Dumnezeu si o constientizare crescândă a prezentei lui Dumnezeu.

Acest lucru mi-a intrat în suflet decât dupa ce fiul meu s-a dus la facultate. Fiind ocupat cu studiul, el nu mai suna prea des acasă. Dar când o făcea, lăsam totul, numai ca să-i aud vocea!

Acum imi dau seama că Dumnezeu simte acelasi lucru pentru mine, doar că de 100 de ori mai intens! De asemenea, am realizat că prin Biblie, Dumnezeu a folosit rugăciunile scurte pentru a realiza lucruri măreţe; cum ar fi invierea mortilor si despărtirea Marii Rosii.

Apoi am înteles că gânduri precum: ‘dacă nu mă pot ruga o oră, de ce să mă mai deranjez?’ sunt prostesti. E minunat când pot avea un timp de rugăciune mai lung, dar gândul că rugăciunile scurte au mare impact mă incurajează să mă rog pe tot parcursul zilei”rugaciune_fetita.jpg

Ce minunat e când stii că ai un Dumnezeu căruia Ii place să te asculte, si mai ales când rugăciunile sunt realiste şi venite din nevoia pe care o simte lăuntrul – inima.

Imi place să cred că atunci când mă rog parcă cerul face linişte şi asteaptă fiecare cuvânt rostit, dorind să-mi descopere intocmai măreţul plan al lui Dumnezeu pentru mine.

Fă-ti timp acum si te roagă pentru ce crezi că Dumnezeu vrea să te audă rugându-te. Nu astepta să ai timp destul pentru a te ruga. Si o să si uiti pentru ce ai vrut să te rogi, dacă lasi pe mai târziu…

„Roagă-te neincetat” si atunci când nu prea ai vrea să te rogi!

Rămâi conectat permanent cu Cerul !

4 thoughts on “„Rugaţi-vă neîncetat” (1)

  1. ce minunat sa stim ca Dumnezeu nu doar e acolo si ne asculta cand Ii vorbim, dar ca El asteapta si SE BUCURA de fiecare data cand facem asta.

    • Dece neaparat trebuie sa ii cerem ceva lui Dumnezeu? Rugaciunea trebuie sa insemne si lauda si multumire. Sunt mii de motive sa il adori si sa il lauzi pe Dumnezeu cand privesti la maretia creatiei Lui. Sunt alte mii de motive sa ii multumesti lui Dumnezeu, pentru aerul curat pe care il respiri si fara de care viata nu ar putea exista, pentru apa pe care o bei ca sa iti potolsesti setea, pentru mancare, pentru sanatate, pentru familie si prieteni, pentru frati si surori, pentru dusmani. Daca reducem rugaciunea doar la a cere ceva lui Dumnezeu atunci il inristam pe Dumnezeu

Lasă un răspuns

