„declaratie de dragoste”

ziua-iubiilor.jpg Suntem în luna îndrăgostiţilor! Dacă nu ştiaţi pe 14 februarie este ziua îndrăgostiţilor români. că dehh.. americanii au altă zi…

Imi plac mult cuvintele, rostite, sau cântate sau, ce stiu eu, de marele împărat David. Iată ce zice el :

„Te iubesc din inimă, Doamne, tăria mea !”

Astăzi citind împreună cu familia aceste versete, m-am tot gândit, daca eu pot spune la fel ca şi David – „te iubesc din inimă, Doamne…!”

Ce înseamnă pentru mine te iubesc? Cui poti sa ii spui te iubesc?

O definitie a cuvântului iubire este „un sentiment de afectiune, de atracţie pentru cineva sau ceva…” Sursa: DEX ’98

Domnul Isus spune o definitie intr-un fel oarecare… iubire înseamnă să implici toată inima, tot sufletul si tot cugetul…

Pot spune „te iubesc” doar, unei persoane pentru care am o afectiune deosebită, cu care cred că pot face ceva planuri, care gandeste la fel ca mine macar in unele puncte, unei persoane s-a implicat sentimental in viata mea…

Te iubesc din inimă, Doamne… poţi spune aceasta doar la nivel declarativ, atunci folosti „te iubesc, Doamne…”. David spune mai mult „Te iubesc din inimă, Doamne, tăria mea!”

Cum il iubesc eu pe Domnul?

Rugăciunea mea este ca toti cei care citesc aceste rânduri să Il iubească din toată inima, cu tot sufletul si cu tot cugetul pe Domnul…

Deci, declaratia de dragoste azi e :

„Te iubesc din inimă, Doamne, tăria mea !”

5 thoughts on “„declaratie de dragoste”

  1. felicitari pentru blog!multi cred k iubesc in felul lor,dar nu e chiar asa…Domnul Isus e modelul perfect de iubire!!!!Sa ne ghidam dupa el!

Lasă un răspuns

