„floarea ierbii”

continuare la Cine esti

Ar fi nedrept pentru voi cât si pentru mine să las expresia pe care am făcut-o zilele trecute doar asa cum am scris-o. Nu ca am scris ceva care să retractez ci mai degrab vreau sa intăresc, pentru ca am luat 2 versete si nu contextul. Ce vreau sa zic: uite ce cred eu despre acest pasaj 1 Petru 1:22-25

Apostolul Petru în epistola sa, scrie într-un anumit context despre „iarba si la floarea ei”. Mai întâi ap. Petru zice că am fost născuţi din nou ( nu dintr-o samanta care poate putrezi ci ) prin Cuvântul lui Dumnezeu ( eu cred ca Petru a spus aici pein Isus care este Cuvântul) care este viu si lucrător.

Apoi, v-ati curătit sufletele voastre prin Duhul, si aici trebuie sa vedem in viata noastra acea dezbrăcare de lucrurile rele si imbrăcare cu faptele Duhului cu frumos zice apostolul Pavel.

Dar, de ce toate acestea? Inainte de a raspunde la aceasta întrebare mi-am adus amine de o afirmatie a ap. Pavel care spune : voua vi sa dat harul nu numai sa credeţi, ci să şi …”, ce? cautati voi continuarea.

De ce toate astea, pentruca voi să aveti o dragoste de frati neprefăcută. Ce vrea să insemne aceasta pentru mine?

Ap. Petru stia ca noi astazi o să trăim in biserici fiecare cu masca lui, bine asezate, asa ca nimeni să nu isi dea seama de ce sunt in stare. Stim să zâmbim frumos, să ne salutăm respectuos, dar, după ce trece momentul devenim cei mai buni „aruncatori de pietre” spunea cineva.

Apoi să vă iubiti u caldura si să vă iubiti din toata inima. Sunt doua expresii folosite aici. Se poate să iubesti cu caldura dar nu din toata inima? Si invers? Eu cred că da! pot sa iubesc din toata inima si cand acea persoana a facut ceva rau, eu fiind mai sfânt să stiu sa il condamn dur, fără blândete si fără caldura.

De ce ap. Petru foloseste în asa context exemplul ierbii? Eu cred că noi în multe situatii din viată, uitându-ne la noi vedem căt de buni suntem si deseori uităm cine am fost. Aici nu iarba e importanta ci floarea ei ( dacă suntem mai atenti) adică SLAVA MEA. Si o sa imi spuneti să nu fiu răutăcios… dar, asa e.

Atunci când eu văd că sunt cineva îi calc în picioare pe ceilalti, dar când stiu că ceea ce sunt, sunt datorita lui Isus si crucii Sale, atunci ii primesc pe toti cu căldură, si din toata inima. Nu mai sunt cu masca când sunt în fata lor, ci sunt asa, real.

lectie_de_iubire1.jpg

Mă rog ca Dumnezeu să ne facă pe fiecare persoane care să iubim din toata inima si cu căldură. Să avem o dragoste de frati neprefăcută….

Fie ca aceasta să fie si rugăciunea ta!

Lasă un răspuns

