cine esti ?

Citind astazi unul din psalmi, mi-a placut o expresie si de aici un gand.

„Ce este omul..” „…si fiul omului..” ( Psalmul 8 )

Cine esti ? si undeva in N.T. am primit raspuns la aceasta intrebare – hai sa vedem

„…orice faptura este ca iarba si toata slava ei, ca floarea ierbii,…” ( 1 Petru 1, 24)g000055.jpg

Daca esti o simpla persoana sunt ca iarba pe care seceratorul o taie, cade jos si se usuca, apoi pot sfarsi prin a se pune fac si arde – ramane scrumul. Dar eu cred ca sunt ceva mai mult, „eu nu sunt un simplu om!” pe mine lumea ma stie, ma stimeaza, ma cauta,… inseamna ca, da, esti mai mult, „ca floarea ierbii”, iarba este taiata, floarea cade jos, se usuca si … sfarseste tot in foc…

Asta sunt eu ( sau tu ) si toata slava mea !

TOTUSI ! pot fi mai mult decat atat, spune si psalmistul:

„L-ai facut cu putin mai prejos decat Dumnezeu

L-ai incununat cu slava si cu cinste

I-ai dat in stapanire toate lucrurile…” ( Psalmul 8 )

Atunci cand Fiul lui Dumnezeu a venit, este in mine, ma incununat cu slava si cu cinste, atunci toata slava mea nu mai este a mea ci a Lui, El straluceste si ma face frumos

Dumnezeu ma „…baga in seama…” – El se gandeste neincetat la mine, are timp pentru fiecare din noi, DAR, si eu trebuie sa imi fac timp pentru El, si eu trebuie sa ii dau importanta si mai ales slava pe care o merita, Cuvantul Sau sa ramana in mine…

Uite cine esti ! si in final focul nu poate decat sa ma faca sa stralucesc mai placut pentru El.

3 thoughts on “cine esti ?

  1. e foarte interesant si incurajator acest articol…chiar imi place. imi da o noua intelegere a psalmului 8, care ma fascineaza! bravo

Lasă un răspuns

