Mai ferice sa dai…

Motto:         „Este mai ferice să dai decât să primeşti.” Iisus Hristos

“Am vrut sa pastrez apa din fantana casei mele pentru anii de seceta ce se aude ca vor veni…si-am tot carat apa din fantanile prietenilor mei, care nu se umpleau mai mult de jumatate, si nici nu se goleau mai mult de atat.

Intr-una din zile, curiozitatea m-a manat sa ma uit cata apa am in fantana mea…si am constatat ca secase.

Ani la rand ne inchidem dragostea in inimile noastre pentru a o pastra pentru vremuri de criza , si tot luam cu obraznicie din dragostea semenilor nostri. Va veni insa ziua, cand uitandu-ne in ele vom constata ca sunt seci. Fantana dragostei noastre a secat.”

…ESTE MAI DUMNEZEIESC SA STII CA AI DAT ALTORA TOTUL, DECAT CA TI-AI PASTRAT TOTUL SI, DE FAPT, AI RAMAS CU…NIMIC !

Lasă un răspuns

