omul … o nimica …

Ce frumos vede David cine este omul …conversatie

omul este doar o suflare… o simti dar nu o vezi, zboara si nimeni nu o ia in seama.

omul este ca o umbra… cum ai trecut nu mai este, se vede putin apoi piere.

… viata omului este o nimica… asta este viata ta! Atata valoare ai – o nimica!

… zilele omului ca un lat de mână… te uită la mâna ta atâtea zile ai. Câte?

“Doamne, spune-mi care este sfârşitul vieţii mele,

care este măsura zilelor mele,

ca să ştiu cât de trecător sunt.”

Iată că zilele mele sunt cât un lat de mână, şi

viaţa mea este ca o nimica înaintea Ta.

Da, orice om este doar o suflare, oricât de bine s-ar ţine. -

Da, omul umblă ca o umbră, se frământă degeaba, strânge la comori, şi nu ştie cine le va lua.

Acum, Doamne, ce mai pot nădăjdui eu? În Tine îmi este nădejdea Psalmii 39:4-7

Îmi pusesem nădejdea în Domnul, şi

El S-a plecat spre mine,

mi-a ascultat strigătele.

M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei;

mi-a pus picioarele pe stâncă, şi

mi-a întărit paşii.

Mi-a pus în gură o cântare nouă,

o laudă pentru Dumnezeul nostru.

Mulţi au văzut lucrul acesta, s-au temut, şi s-au încrezut în Domnul.

Psalmii 40:1-3

Am vazut cine sunt eu, tu, noi, de fapt omul fără Dumnezeu.

Vedem ce face Dumnezeu celui ce isi pune increderea in El.

Tu de partea care esti. Dacă incă nu ti-ai pus increderea ( nadejdea ) in Domnul esti, asa, ca o umbră, ca o suflare care trece si apoi piere…

Domnul este nadejdea mea. Il ai pe El ai totul…

One thought on “omul … o nimica …

  1. E bine sa ne mai oprim din agitatia si multele activitati pe care le facem, ca sa ne amintim ce suntem….o nimica…si asta daca suntem fara Dumnezeu! Dar ce minunat este faptul ca suntem valorosi in Dumnezeu. Frumos articol!

Lasă un răspuns

