Cum se omoara un ‘Nerv’

Nu m-am gandit nici odata ca o sa scriu despre „nervi”, numai ca zilele astea am fost pus intr-o situatie mai delicata. Eram in fata unui medic care dupa un consult, m-a trimis sa fac o radiografie si apoi mi- spus sec…

„trebuie sa scoatem un nerv, de fapt trei nervi”

Stati linistiti, nu am facut ochii mari, era un lucru normal pentru medicul meu stomatolog, el,  scos mii de nervi. Ar trebui sa fim mai multumitori atunci cand medicul spune: ai cu un nerv mai putin.

M-am asezat ‘comod’ in scaunul ala intins si ‘relaxat’ fiind am inceput sa indur placerea de a mi se frectiona acei nervi. Medicul dupa ce a polizat cu aparatul ala dragut maseaua, a inceput sa frectioneze cu un acusot micut apoi mai mare nervul, si pana la urma nervul a cedat. Doctorul a zis: ‘uite nervul” si spre surprinderea mea, care, ma gande-am ca e imens, imi arata un firisor ca de ata, care dupa parerea lui de medic era nervul maselei mele. Atat e. Si cate dureri ne provoaca…masea2

Eu am depasit recordul, am scapat de trei nervi deodata, in doar doua sedinte. Ce ma bucura asta. Am venit acasa si am spus sotiei: „Draga stii de azi voi fi mai putin nervos…” Da, ce unde. Daca asa am fi si mai buni, si mai calmi sau mai blanzi doar asa, cati dintre noi am sta la coada la medicii dentisti sa ne scoata si mai „un nerv”

Mai toti ne aducem aminte, sau mai bine nu, de prima durere de masea, de primul contact cu medicul care cu masinuta aia draguta iti vajaie in gura pentru a pune o plombita sau pentru a scoate un nerv.

Dar oare cati nervi ar trebiu sa ii supunem noi Domniei lui Hristos, ca astfel sa dovedim ca suntem ceea ce na place sa credem.

Sa ma ajute Domnul sa fiu mai bun, mai bland, mai delicat cu toti nervii dentati in gura…

2 comentarii la „Cum se omoara un ‘Nerv’

  1. Iti dai seama cum ar trebui sa fie cei care nu mai au dantura, adica nu mai au nervi, sau trebuie sa imbatranesti pentru asta, poate si spiritual.

  2. Cu durerea de masea nu te joci,mie mi s-a intamplat in modul urmator: intr-o seara,am ajuns acasa,fiind sambata,si am baut rece,am simtit o mica durere,dar mi-a trecut foarte repede,m-am pus sa dorm,iar a doua zi spre seara ,la fel. Tata a zis ca trebuie sa mergem la doctor,am mers a doua zi,mi-a curatat,aveam o mica carie care nici nu se vedea. Mi-a pus pansament acolo,toate bune,pana cand am emrs sa-l schimbe….mi-a pus o plomba (nu definitiva ) care prima oara mi-a cazut,mi-a pus alta,nu aveam nicio problema,dupa cateva zile simteam ca ma apasa,si am ajuns sa plang de durere. A trebuit sa indur o noapte,pt ca nu era dentistul meu . Ieri am mers. Si mi-a pus arsenic acolo sa-mi omoare nervu`. . Mi-a zis ca o sa ma mai doara,m-a durut,intr-adevar ,dar acum doar ma sacaie . Maine merg iar la control,sper sa cedeze nervu` acela. Si sa pot sa am un weekend linistit !

Lasă un comentariu